Producten worden standaard geleverd met garantie van 1 jaar. Deze garantie sluit uit : specifiek fouten veroorzaakt door een ongeluk, verwaarlozing en misbruik. Bovendien, routine-onderhoud (reinigen van vuile audio koppen etc.), verbruiksgoederen (tapes, CD’s, kabels, accu’s, accessoires, enz.) En cosmetische schade zijn niet gedekt. Pixel fouten vallen niet onder de garantie en zijn als zodanig uitgesloten van een claim. Firmware-updates niet direct geadviseerd of door ons uitgevoerd,

goederen worden verkocht met een 14 dagen bedenktijd.

– bij misbruik van producten wordt er geen geld terug gegeven. (Verkeerd aangesloten etc)

Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Indien het product niet binnen 14 dagen hersteld kan worden krijgt u van ons een vervangend exemplaar

LET OP: De garantie komt te vervallen in de volgende gevallen:

  • indien de slijtage als niet normaal kan worden beschouwd;
  • indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Procartech of de fabrikant zijn verricht;
  • indien de originele factuur niet kan worden overgelegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
  • Bij doorverkoop van de producten aan derden.
  • indien gebreken het gevolg zijn;
  • indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
  • indien de kabels van het system zijn doorgeknipt.
  • Defecte componenten door een verkeerde energievoorziening:
    Rook- en kortsluitingssporen op componenten (moederbord, harddisk, geheugen etc.) duiden erop dat deze verkeerd aangesloten zijn. Ook in dit geval vervalt de garantie.
  • Beschadigde of verwijderde zegels:
    Op het product aangebrachte zegels, barcodes, waarschuwingen of andere stickers die verbroken of verwijderd zijn, leiden tot het vervallen van de garantie.
  • Heeft u het apparaat zelf getest op defecten? Valt de reparatie binnen de garantietermijn? Anders worden er onderzoekskosten in rekening gebracht a € 20,- plus de verzendkosten om de artikelen aan u te retourneren.
  • De garantie termijn start op de dag van de aankoop en geldt tot 1 jaar oftewel binnen deze termijn indien wij het product retour hebben ontvangen.
  • De kosten voor de verrichte arbeid worden niet gecrediteerd.
  • Software retouren worden tevens niet gecrediteerd.

Indien u vragen heeft over deze Voorwaarden dan kunt u ons een e-mail sturen naar info@procartech.nl

Het retouradres is:

Procartech
Hopperzuigerstraat 7A
1333 HB Almere